شرکت البرز گستران هدیش | چاپ روی ظرف، کاشی و سرامیک، تامین مواد اولیه فینیشینگ، سفالگری و عکسبرگردان - شرکت البرز گستران هدیش | چاپ روی ظرف، کاشی و سرامیک، تامین مواد اولیه فینیشینگ، سفالگری و عکسبرگردان

کلمه کلیدی را وارد کنید

درخواست قیمت

كاربر محترم جهت عضويت در خبرنامه الكترونيكي سايت، ایمیل خود را وارد کنید.

چاپ روی سرامیک و کاشی

در محصولات
portfolio
نام سرمایه گذار:
تاریخ انتشار:
01/01/1970
محل:
ارزش:
معماری:
درباره پروژه

چاپ روی سرامیک و کاشی
در بخش کاشی فضای درونی با استفاده از متد های چاپ دیجیتال و رنگ های تصعیدی اقدام به چاپ کاشی های تزیینی و کاشی های دکوری به دو روش کاملا متفاوت می نماید. همچنین یکی از جدید ترین خدمات ما تلفیق کاشی سنتی هفت رنگی و کاشی گره با چاپ دیجیتال و کوره ای کاشی و سرامیک می باشد که در تهیه تابلو کاشی های پازلی متراژی صورت می گیرد.
موارد استفاده از چاپ کوره ای کاشی و سرامیک را می توان چاپ عکس روی تابلو کاشی پازلی ویژه زیبا سازی اماکن شهری توسط شهرداری ها, تابلو کاشی پازلی چهره و عکس شهیدان برای ارگان ها, تابلو کاشی های پازلی چهره امام و رهبری، تابلو کاشی های سر در سازمان ها, شرکت ها, دانشگاه ها و مدارس در متراژ بالا و کاشی های تک و ابعاد کوچک مخصوص سنگ قبر یا سنگ مزار اشاره نمود. همچنین از موارد استفاده از چاپ کاشی فضای های درونی را می توان به تابلو کاشی ها درون لابی ساختمان ها که دور از نور مستقیم آفتاب و رطوبت هستند و کاشی های تک در ابعاد کوچک و سفارشات شخصی اشاره نمود.