شرکت البرز گستران هدیش | چاپ روی ظرف، کاشی و سرامیک، تامین مواد اولیه فینیشینگ، سفالگری و عکسبرگردان - شرکت البرز گستران هدیش | چاپ روی ظرف، کاشی و سرامیک، تامین مواد اولیه فینیشینگ، سفالگری و عکسبرگردان

کلمه کلیدی را وارد کنید

درخواست قیمت

كاربر محترم جهت عضويت در خبرنامه الكترونيكي سايت، ایمیل خود را وارد کنید.

چاپ عکسبرگردان روی ظروف

در شکل - رنگی, عکسبرگردان, محصولات
portfolio
نام سرمایه گذار:
تاریخ انتشار:
01/01/1970
محل:
ارزش:
معماری:
درباره پروژه

به طور کلی ایجاد هرگونه نقش در بحث پخت سوم نیازمند بکارگیری عکسبرگردان های مخصوص این حوزه می باشد. در سال های اخیر پیشرفت در حوزه دیجیتال و ظهور پرینتر های هوشمند در حوزه چاپ، در بخش هایی از چاپ عکسبرگردان صنایع مظروف، تحولاتی حاصل شده ولی در مورد عکس هایی که رنگ های خاص مصرف می کنند همچنان روش های سنتی مورد استفاده قرار میگیرند. تمرکز این مجموعه روی اجرای عکس های دارای رنگ های فلزات گرانبها نظیر طلا و پالادیوم می باشد چرا که تامین این گونه رنگ ها در عکس برگردان های مختلف متفاوت است و این مجموعه با سالها تجربه در بحث فنی و بازرگانی تامین این مواد نقطه قوت خود را در چاپ عکس با رنگهای خاص می بیند. گواه این توان بالفعل در نحوه تولید، ظرافت و کیفیت محصولات نمایان گشته است. در اختیار داشتن آزمایشگاه مجهز برای انجام تست های کنترل کیفی کمک شایانی در ارائه محصولات با دقت بسیار بالا و تامین حداکثری نیاز مشتریان داشته است. چنان چه مفتخریم که تا این لحظه هیچ محصول ارسالی برای رفع نقص به کارخانه این واحد تولیدی برگشت نشده است.

در بخش تحقیق و توسعه تمرکز کارشناسان این شرکت در امکان بکارگیری روش های نوین جهت بهبود هر چه بیشتر کیفیت چاپ می باشد. چنانچه به عنوان مثال اخرین تست ها و تحقیقات با کمک کارشناسان خارجی برای بکار گیری توری های قرمز رنگ در حال انجام است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته تا این لحظه استفاده از توری های قرمز با توجه به کمترین میزان عبور دهی نور بیشترین میزان دقت را حاصل خواهد نمود. در بخش طراحی بحث تحقیق و توسعه همواره با تمرکز بر لزوم نوآوری و ارائه طرح های جدید برای کسب سهم بازار بیشتر و ایجاد مقدمات لازم برای راه اندازی طرح مظروف مجموعه با جدیت در حال پیگیری می باشد.

صنعت چاپ عکسبرگردان به عنوان تامین کننده صنایع مظروف و صنایع دستی در زمینه سفال شناخته می شود.تولید کنندگان این صنعت با ارائه نقش و طرح های متفاوت تاثیر به سزایی در به روز رسانی صنایع بالا دست خود دارند، چنان چه طرح نهایی تولیدات صنایع مظروف و سفالگری حاصل تلاش طراحان و تولید کنندگان عکس برگردان می باشد. با وجود گذشت بیش از نیم قرن از آغاز تولید عکس برگردان هنوز جایگزینی برای آن در صنایع بالا دستی وجود ندارد چرا که این صنعت قابلیت به روز رسانی تولیدات خود را با تجهیزات و ابزار گذشته دارا می باشد. این صنعت علاوه بر صنایع مظروف و صنایع دستی، صنعت پوشاک را نیز حمایت میکند. چنانچه محصولات آن قابلیت ایجاد طرح های نوین به روی پارچه های مورد مصرف صنعت پوشاک را دارد اما با عنایت به عدم توان بالا و توسعه ناپایدار تولید پوشاک در کشور تولید عکسبرگردان در این زمینه نتوانسته توفیق چندانی حاصل نماید. دو رکن اصلی صنعت عکسبرگردان شامل طراحی و تولید می باشد.

هدف این مجموعه در درجه اول خلق طرح های نوین و پس از آن تولید با کیفیت می باشد، که متخصصین مجرب آن با تمام توان در جهت رشد هر چه بیشتر این صنعت پایین دستی در حال تلاش می باشند.